ikonka

OdszkodowanieZa wakacje

Wiemy jak duże może być rozczarowanie jakością wykupionej przez Ciebie imprezy turystycznej. Pomimo niezadowolenia wiele osób rezygnuje ze złożenia reklamacji sądząc, że nic nie da się wskórać- cena została zapłacona, wakacje już się skończyły a biuro podróży nie będzie chciało przyznać się do błędu w ofercie. Nic bardziej mylnego.  Niedziałająca klimatyzacja, monotonne jedzenie, nieczynna winda w hotelu, pokój inny niż zarezerwowaliśmy…. Wielu z naszych Klientów miało obawy przed zgłoszeniem swoich roszczeń do biura podróży, choć oferta imprezy turystycznej bardzo odbiegała od rzeczywistości. Nie musisz martwić się jak to zrobić, co opisać czy jak uzasadnić swoje roszczenie. Nasz zespół prawny zadba o odzyskanie maksymalnego zwrotu zapłaconej przez Ciebie ceny – w takim zakresie, w jakim Twoje wakacje okazały się niezgodne z umową. Skontaktuj się z nami i opowiedz nam, co Ci nie pasowało. Złóż wniosek i odzyskaj swoje pieniądze. Pamiętaj, na złożenie reklamacji masz tylko 30 dni od dnia zakończenia Twojej imprezy, zatem nie zwlekaj.

Złóż wniosek a my pomożemy Ci przejść przez całą procedurę.

Pamiętaj- złożenie wniosku nic nie kosztuje i nie zobowiązuje do zawarcia umowy.

Wypełnij wniosek

Imię

Nazwisko

Email

Telefon

Krótki opis niezgodności

(w wolnej chwili przygotuj dokumenty dotyczące wakacji, będą nam potrzebne na dalszym etapie)

Czy masz dokument potwierdzający złożenie reklamacji w czasie wyjazdu lub w ciągu 30 dni od zakończenia wyjazdu?

Czy biuro podróży odpowiedziało na Twoją reklamację?

Czy interesuje Cię też odszkodowanie za lot?

Czy interesuje Cię odszkodowanie za bagaż?