Wiemy jak duże może być rozczarowanie jakością wykupionej przez Ciebie imprezy turystycznej. Pomimo niezadowolenia wiele osób rezygnuje ze złożenia reklamacji sądząc, że nic nie da się wskórać- cena została zapłacona, wakacje już się skończyły a biuro podróży nie będzie chciało przyznać się do błędu w ofercie. Nic bardziej mylnego. Niedziałająca klimatyzacja, monotonne jedzenie, nieczynna winda w hotelu, pokój inny niż zarezerwowaliśmy…. Wielu z naszych Klientów miało obawy przed zgłoszeniem swoich roszczeń do biura podróży, choć oferta imprezy turystycznej bardzo odbiegała od rzeczywistości. Nie musisz martwić się jak to zrobić, co opisać czy jak uzasadnić swoje roszczenie. Nasz zespół prawny zadba o odzyskanie maksymalnego zwrotu zapłaconej przez Ciebie ceny – w takim zakresie, w jakim Twoje wakacje okazały się niezgodne z umową. Skontaktuj się z nami i opowiedz nam, co Ci nie pasowało. Złóż wniosek i odzyskaj swoje pieniądze. Pamiętaj, na złożenie reklamacji masz tylko 30 dni od dnia zakończenia Twojej imprezy, zatem nie zwlekaj.
Złóż wniosek a my pomożemy Ci przejść przez całą procedurę.
Pamiętaj- złożenie wniosku nic nie kosztuje i nie zobowiązuje do zawarcia umowy.
Aby kontynuować przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.